Translate

zondag 24 februari 2013

God vroeg mij "digitaal" te gaan


Ik fiets 28 juni 2011 naar huis en passeer een blinde dame. Ik vraag God: zegent U deze blinde vrouw?

Zij is gezegend.
 
Ik passeer daarna een oude dame krom lopend achter een rollator. Ik vraag God: zegent u deze oude vrouw?

Zij is gezegend.
Jij bent extra gevoelig voor ieder die lichamelijk kwetsbaar is. Jij bent er om gezegend.
Maar  weet je wie extra kwetsbaar zijn in deze tijd in het moderne westen?

Ik weet het niet.

De jongeren. Want zij zijn geestelijk kwetsbaar. Zij groeien op in de waan van materiële producten en verlokkingen, de nieuwe statussymbolen, en een deel van hen heeft zelfs geen weet van een liefdevolle God, geen weet van de ziel, van geestelijke waarden. Zij lijken zelfverzekerd met hun uiterlijke schoon, maar ze hebben een verwaarloosde ziel. Wil jij ze daar over gaan vertellen? Wil jij niet het internet op gaan?

Mijn God, ik schrik daar wel van. Mag ik dat even tot me nemen?

Wees gerust, We doen stap voor stap. Wees gezegend.

Wees jullie allen gezegend


Twee maanden later, op 26/8 start ik op Blogspot.com en Twitter de Watchthegod berichten.

Nr. 152