Translate

zondag 19 januari 2014

Mijn levensdagen liggen in Uw handen (Karl Barth)




“Mijn levensdagen liggen in Uw handen”

“De sterke vaderhanden, de goede, zachte, tere moederhanden, de trouwe helpende vriendenhanden, de genadige Gods handen, waarin onze levensdagen liggen.”

“Niemand zal onze levensdagen uit Gods handen roven. Niemand, geen mens, geen engel, geen duivel, mijn zonde niet en ook mijn dood niet. Niemand”

Mijn God,
Zou U hier iets over willen zeggen?

Gods handen zijn jullie waarborg, jullie steun en toeverlaat, jullie bescherming tegen de duivel, jullie redding in nood, jullie rustpunt in woelige tijden, jullie basis, jullie houvast, jullie doel en jullie toekomst, jullie heden en jullie kans, jullie geluk en jullie redding. Gods handen zijn er, altijd, voor iedereen, ook al lijkt dat in deze verwarrende wereld van niet. Wees jullie allen verzekerd van Gods reddende handen.

Wees jullie allen gezegend