Translate

zaterdag 11 juni 2016

Vijf jaar naar God luisteren en nu in de herfst een boek




Beste bloglezers,
vijf jaar geleden op 10 juni 2011 heb ik in een klein kapelletje in Leiden voor het eerst de stem van mijn Godsvonk gehoord en bewust begrepen, dat ik in gesprek was met Mijn Godsvonk, Mijn Atman en dat ik God hoorde en dat het een genade was met God in gesprek te mogen gaan.

Vrij snel vroeg God mij om de gesprekken op te schrijven, er verslag van te doen, ook op internet, en sinds 26 augustus 2011 ben ik boodschapper  van (mijn) God op internet.
Sinds die tijd heb ik 335 teksten doorgekregen en staan ze allen op de WatchtheGod blog.
De Nederlandse blogs zijn sindsdien 38.522 keer bezocht.
Na twee jaar is een aparte Engelse blogspot ingesteld en die is sindsdien 19.708 keer bezocht en de bezoekers doen dat vanuit meer dan 80 landen over de hele wereld.

De meeste bezoeken zijn in volgorde van aantal uit Nederland,  de VS, Rusland, Slowakije, Duitsland, Ierland, Oekraïne, Frankrijk, België,  Verenigd Koninkrijk, Italië en Zweden.

En verder alfabetisch opgesomd uit: Albanië, Angola, Antigua en Barbuda, Argentinië, Australië, Bahrein, Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Brunei, Bulgarije, Canada, Chili, China, Colombia,  Costa Rica, Curaçao, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Ecuador, Filippijnen, Finland, Georgië, Griekenland, Honduras,  Hongarije, Hong Kong, India, Israël, Japan, Kenia, Kroatië, Letland, Litouwen, Maleisië, Mexico, Mongolië, Montenegro, Nieuw-Zeeland, Noorwegen,  Oeganda, Oman, Peru, Polen, Portugal, Puerto Rico, Qatar, Roemenië,  Saoedi-Arabië, Servië, Singapore, Spanje, St. Maarten, Suriname, Taiwan, Thailand, Turks- en Caicoseilanden, Tsjechië, Turkije, Uruguay, Venezuela, Verenigde Arabische Emiraten, Vietnam, Wit-Rusland, Zuid-Korea en Zuid-Afrika.

We zijn met een stel goede mensen als uitgever en redacteurs bezig met de uitgave in het Nederlands en in het Engels van een boek met de eerste honderd blogs. De Engelse uitgave zal gescreend zijn door een Engelse “native speaker”, zodat er dan eindelijk correct Engels gebruikt zal zijn, nu doe ik het met Google translate en mijn eigen zes jaar Engelse les op de middelbare school.  
Als dat klaar is, zal ik de geredigeerde teksten ook op de Watchthegodblog zetten.
De planning is in het najaar van 2016.

Deze vijf jaar zijn een mooie en geïnspireerde tijd geweest, en ik ben er blij mee en dankbaar om. En ik ga graag verder. Dit is niet het eind.
Ik dank jullie bloglezers voor jullie openheid en vertrouwen.

Mijn God,
Ik dank U, ik dank U, ik dank U.

Mijn zoon,
Ik dank jou voor jouw dienstbaarheid, je hebt je ook in moeilijke tijden een trouwe dienstknecht betoond.
En weet dat dit nog maar het begin is.
Wees zeer gezegend.

Wees jullie allen gezegend

Nr. 336