Translate

zondag 12 mei 2019

Ik zal me niet schamen want mijn Redder kent mijn naam





De wonden die deze wereld in mijn ziel achterliet
Worden allen genezen en ik zal gezond zijn.........
En ik zal me niet schamen want mijn Redder kent mijn naam…..*
 
Deze zin ontroert me telkens weer, ik voel dan dat we echt door U gezien worden en in liefde gedragen. Zou U hier op in willen gaan?

Dat wil Ik.
Jullie maken altijd meer mee dan jullie met jullie kinderzieltje kunnen verwerken. En die term kinderzieltjes bedoel Ik met het grootste respect en de grootste liefde. Maar het is teveel geweest voor jullie, en de wonden die  het leven als littekens achterlaat in jullie hart, jullie geheugen en jullie ziel zijn meer geweest dan jullie konden verwerken. Maar ze worden echt allen genezen. Jullie gaan kort na jullie fysieke dood herboren, verfrist, verjongd en verheugd verder na de geestelijke reiniging die God voor jullie in petto heeft.

Ons onderwerp is echter “ik zal me niet schamen, want mijn Redder kent mijn naam”.
Jullie zouden verlicht kunnen raken als jullie de betekenis en de draagwijdte van deze zin volledig zouden accepteren en begrijpen. Ze is van zo grote schoonheid en waarheid. Jullie Redder kent jullie naam en dat is God voldoende. Het is voldoende. Daar hoeven jullie niets meer voor te doen. In liefde geschapen en in liefde begeleid en in liefde gedragen en in liefde na de fysieke dood ontvangen. Wees jullie ervan verzekerd. Want jullie Redder kent jullie naam.
Ane Brun is gezegend, niet alleen om haar stem maar vooral om wat ze zingt.

Wees jullie allen gezegend
 
Nr. 452
 
*uit All my tears door Ane Brun