Translate

donderdag 9 februari 2012

Allah begrijpt jullie pijn




 MuslimMoments "The Muslim Moments "That moment... when you realize only Allaah understands your pain"

Moslim zijn is een mens in vrede zijn. Die vrede kan er voor iedereen zijn.
Als moslims willen, dat iedereen een mens in vrede moet worden hebben zij gelijk.
Als moslims willen, dat iedereen een moslim moet worden vergissen ze zich.
Iedereen moet een mens in vrede worden.
In vrede met zich zelf.
In vrede met de medemens.
In vrede met het leven.

En als dat binnen jullie verlangen ligt: in vrede met Allah, of God, of Brahman of Jahweh of hoe jullie Mij ook noemen.
Ik zeg jullie: het geeft niet hoe jullie Me noemen.
Het geeft niet in welke godsdienst jullie Mij zoeken.
Het geeft niet in welke vorm jullie Mij erkennen.

Ik ben de Onnoembare.
Ik ben de Edele.
Ik ben jullie Alles.
Ik ben jullie Vader en Moeder.
Ik ben jullie Liefde.
Ik ben jullie Toekomst.
Ik ben jullie Kracht.
Ik ben jullie Troost.

"That moment... when you realize only Allah understands your pain"
 
Dat moment, wanneer jullie teleurgesteld zijn in de mensen, moegebeukt tegen de zorgen des levens, zoekend naar een houvast.
Dat moment, als dat daar is en jullie beseffen je dat alleen Ik jullie pijn begrijp.
Dat is naar waarheid. Want Ik ben de Vader-Moeder.

Ik begrijp jullie weg.
Ik overzie jullie falen.
Ik reinig jullie wonden.
Ik verzacht jullie verdriet.
Ik ben de Waarheid.
Ik ben jullie eeuwige Troost.

En of jullie er om vragen of niet. Of jullie in Mij geloven of niet: Ik zend jullie hulp op de weg. En Mijn hulp bestaat uit geestelijke kracht van Mijn engelen of geesten, uit medemensen, die jullie op jullie pad vinden, uit middelen die tot jullie beschikking komen, uit hoop, uit moed, uit genezing.

En wanneer jullie ten onder moeten gaan bestaat Mijn hulp uit troost en kracht.
Al deze handreikingen zijn Mijn handen op aarde.

"That moment... when you realize only Allah understands your pain"

Ik begrijp jullie pijn.
Ik wacht op jullie.
Ik kijk naar jullie uit.
Ik heb geduld, als jullie dat moment vermijden.
Ik heb begrip als jullie dat moment veronachtzamen.
Ik heb compassie als jullie dat moment verkeerd uitleggen.
Ik ben jullie duurzame, vaste, betrouwbare en eeuwige Troost.
 
Wees jullie allen gezegend

Nr. 47