Translate

zaterdag 22 oktober 2016

Van vele zaken houden brengt je dichter bij God


Maar ik denk altijd, dat de beste manier om God te leren kennen is door van  vele zaken te houden (Vincent van Gogh)

Zou U hier iets over willen zeggen?

Mijn zoon, je hebt mijn grote passie aangeraakt. Zou Ik hier niet iets  over willen zeggen?
Niets liever dan dat.
Waarom?

Omdat dit de essentie van Mijn aards bestaan raakt.
Omdat dit het elixer van het leven  betreft.
Omdat dit het pad voor de mens is.
Omdat dit Mijn wil in jullie voedt.
Omdat dit jullie verlossing bewerkstelligt.

De liefde voor de wereld brengt jullie dichter bij God.
De liefde voor het leven geneest jullie pijnen.
De liefde voor de natuur vermindert de vervuiling.
De liefde voor jullie medemens brengt jullie dichter bij Mij.
De liefde voor jezelf brengt jullie dichter bij de eenheid.

Hoe meer jullie liefhebben, des  te dichter ben Ik bij jullie.
Hoe meer jullie liefhebben, des te krachtiger worden jullie gebeden verhoord.
Hoe meer jullie liefhebben, des te spoediger wordt het  Koninkrijk Gods op aarde gevestigd.
Vincent van Gogh zij gezegend.

Wees jullie allen gezegend

Nr. 355