Translate

maandag 31 juli 2017

De innerlijke stem, van alcohol naar nuchter (Wet van genade, wonderen, 2)



Ik* werd op 21-jarige leeftijd na vijf jaar zwaar drinken van een alcoholische tiener, zoon van een prediker, compleet nuchter gelijk een "zet uit" -schakelaar. Ik ben opgegroeid in de kerk, maar als een jonge tiener was ik zeer rebels en raakte verslaafd aan alcohol. Ik was permanent dronken. Op mijn 21ste verjaardag had ik ongeveer acht uur lang gedronken toen ik heel gewoon de stem van de Heilige Geest binnen me hoorde zeggen: "Of ga doen tot wat ik je heb geroepen of ik stop met verder om je te vechten." Het klonk echt streng, maar toch liefdevol! Ik was onmiddellijk nuchter. Dat zou me niet overkomen. Door de genade van God ben ik jaren later nog steeds nuchter! Prijs de Heer!

*Taylor McAffrey, lees meer op http://www.beliefnet.com/faiths/galleries/12-absolutely-amazing-miracles

Nr. 396