Translate

maandag 28 augustus 2017

Zoveel sitebezoeken, uit zoveel landen en zoveel blogs



Vorige week bereikten de Engelse en Nederlandse watchthegod blogs het aantal van 88.888 bezoeken, en dat uit meer dan 100 landen. En het aantal gepubliceerde blogs staat nu op 400 in totaal. De meest uiteenlopende onderwerpen zijn besproken, van engelen tot de materie, van emoties tot leven na de dood, van innerlijke rust tot evolutie.

Dat wilde ik even zeggen, en ik dank de goede God voor de prachtige, inspirerende en duidelijke teksten. Ik hoop maar dat ik goed geluisterd heb naar mijn innerlijke stem, naar de Mijn God in mijn hart, naar mijn Godsvonk, naar mijn Atman.

De uitgave van een boek van de eerste 100 blogs, in het Nederlands en in door een native speaker goed geredigeerd Engels heeft door drukte en privéomstandigheden flink vertraging opgelopen. Maar we zijn er bijna, mogelijk komen ze uit nog vóór 2018 begint. Dit is zomaar een bericht tussendoor van mij.

Wilt U nog wat zeggen?

Mijn zoon, heb Ik niet altijd wat te zeggen?
Heeft de wereld geen berichten nodig vanuit de geestelijke wereld? Zijn de mensen niet buitengewoon in de war door alle problemen en risico’s van het moderne leven? Zijn ze niet wanhopig op zoek naar innerlijke rust? Zijn Mijn teksten geen troost en geen bewijs van liefde, verdraagzaamheid en wijsheid? Doe jij niet jouw ontzettende best om goed te luisteren, ook al lukt dat niet altijd? Zúllen we niet gewoon doorgaan, wij samen, Ik jouw Godsvonk en jij, Mijn mens?

Ben Ik niet tevreden al als één mens in de eenzaamheid van zijn woning geraakt wordt door een watchthegod blog? Of als één iemand inspiratie opdoet en anders en ruimer tegen het leven aankijkt dan voorheen? Of als één iemand meer hoop krijgt of beter opgewassen is tegen de problemen van het leven door een  mooie blog? En is het niet heerlijk als iemand die het vertrouwen in de dienaren van God op aarde heeft verloren, weer moed vat en met nieuw inzicht zich openstelt voor God/Allah/Brahman/Jahweh of tenminste weer gaat luisteren naar de signalen van de geestelijke wereld?

En jij, mijn zoon, denkt er over te stoppen met de teksten, omdat je denkt dat 400 teksten wel genoeg zijn. Maar IK wil niet dat je stopt. Ik wil dat je moed vat. Ik wil dat je jouw persoonlijke beslommeringen laat voor wat ze zijn. Ik wil dat je naar Mij blijft luisteren en je best blijft doen om Mijn boodschappen de wereld in te zenden. Dat wil Ik. En Ik weet dat je  uiteindelijk Mijn wil belangrijker vindt dan jouw eigen wil.

Wees jij gezegend om jouw dienstbaarheid. Het wordt tijd voor een nieuwe fase. Wacht rustig af en ga intussen trouw door, Mijn boodschapper.

Wat U wilt, Mijn God.

Wees jij gezegend.

Wees jullie allen gezegend

Nr. 400