Translate

zaterdag 25 augustus 2012

Een verhaal over teken. Brutaal onder de douche




 Item 1

Ik loop in een bos en vraag: "Weet U of ik tekenbeten op ga lopen in dit bos?"

Nee, Mijn zoon.

Later moet ik wel acht teken, die over mijn benen naar een lekker bijtplekje aan het zoeken waren, van mij afplukken.
Ik mopper een beetje: "U had toch gezegd dat ik geen teken op zou doen?"

Je had gevraagd of je tekenbéten zou oplopen, niet teken, en dat hebben Wij voorzien.

Oh ja, dat had ik gevraagd, excuses, dank U wel.

Wees gezegend


Item 2

Ik sta onder de douche en praat met God. Op een bepaald moment wil ik opschieten en me afdrogen en zeg: "Nou, mooi, dan ga ik nu verder."

Dit is grappig.

Wat vindt U grappig?

Een schepsel, dat zijn Schepper afkapt

Ach wat erg, sorry God, wat ben ik toch vreselijk soms, excuses.

Het is goed, Wij hebben humor hier boven, Wij zijn wel wat gewend. Wees gerust.
Wees gezegend.

Wees jullie allen gezegend

Nr. 98