Translate

zaterdag 25 augustus 2012

Jullie leven op krediet





Als ik U vraag alle gevolgen van mijn negatief handelen volledig af te wentelen op mezelf, dan zegt U altijd: Ik zal alle gevolgen van jouw handelen afwentelen op jou zelf voor zover Ik dat toesta.
Wat bedoelt U daarmee?

Wanneer Wij zouden toestaan dat alle gevolgen van jullie handelen afgewenteld zouden worden op jullie zelf, zouden jullie ter plekke imploderen, ophouden te bestaan. Om het simpele feit, dat jullie 100 % op krediet leven. Jullie krijgen alles aangereikt, jullie ontvangen alles en kunnen nagenoeg niets terugdoen. Het leven is een gift, dus als jullie vragen om rechtvaardigheid zouden jullie dit energetisch niet aankunnen. In karmische termen gesproken. Het leven is 100 % een gift, het leven is een daad van pure liefde van God. Dus jullie staan 100 % in het krijt bij God en alle geestelijke helpers, jullie hebben lege handen, jullie zijn schepsels.

Maar als jullie in jullie overmoed denken, dat jullie alles terug kunnen betalen en zo spoedig mogelijk, dan is dat een onmogelijke wens.

Energetisch gezien een belachelijke vraag. Qua oorzaak en gevolg denken komt dit voort uit grote onwetendheid.
Als het ego, dat alles vastpakt en vasthoudt, dit ten volle beseft, leeft men in waarheid. De waarheid zal de persoonlijkheid dan vrijmaken.

Overigens waarderen Wij jouw verzoek. Het is heel positief, omdat Wij weten, dat je niemand wilt duperen met jouw onbewust gedrag en je eigenlijk vraagt om inzicht in de gevolgen van jouw handelen. En dat krijg je zoveel mogelijk. Daarom zeg Ik: Ik zal de gevolgen van jouw handelen op jou zelf afwentelen, voor zover Ik dat toesta.
Wees gezegend om jouw oprechte wens.

Wees jullie allen gezegend


Nr. 97