Translate

zondag 26 augustus 2012

Ruim een jaar gesprekken met God

 



Wil je de mensen vertellen wat ruim een jaar luisteren naar Mij jou heeft gebracht?

Ja, graag.

Ik wil vooraf dit zeggen:
Als ik wat zeg over wat mij lukt, of wat ik beter kan of wat ik heb geleerd, vergelijk ik mezelf niet met andere mensen. Ik vind mezelf maar heel gewoon en geen haar beter dan een ander. Ik vergelijk mezelf nú alleen met mezelf hoe ik vroeger was.
  • Mijn hart is meer open gaan staan voor het leed van de wereld
  • Ik leef meer mee met mensen in mijn omgeving als ze het moeilijk hebben
  • Ik heb minder negatieve ideeën en gevoelens over anderen, mijn medemens is dichter bij me gekomen
  • Ik voel meer voor wildvreemde mensen en zie hun goede bedoelingen en hun geploeter beter
  • Ik heb een paar gehechtheden/verslavingen in mezelf overwonnen
  • Het lukt me vaker om dingen los te laten, te vertrouwen op het leven, te vertrouwen op U, God
  • Ik ben meer de waarde en de betekenis gaan zien en voelen van alle godsdiensten
  • Ik ben meer respect gaan krijgen voor mensen die niet geloven, maar wel betrokken zijn op het leven, op de mensheid, kunst, politiek of wetenschap
  • Ik ben bescheidener geworden
  • Ik ben voorzichtiger met mijn uitlatingen
  • Ik heb nog nooit zoveel contact gehad met de natuur
  • Ik voel me meer bedrukt door de milieuvervuiling en de ellende in de wereld
  • Mijn liefde voor het leven is groter geworden
  • Ik ben de mening van God belangrijker gaan vinden dan de meningen van de mensen.
Mijn zoon, wees gezegend.
Wij wensen dit allen toe.

Wees jullie allen gezegend

Nr. 99