Translate

zaterdag 16 februari 2013

Babaji bracht jullie de acceptatie van God in jullie innerlijk


Ik heb rozen en kaarsen staan voor de beeltenis van Babaji, goeroe in de lijn van mijn kriya yoga inwijding. Ik vraag zijn zegen voor de mensheid. Ik vraag vervolgens aan God of Babaji mijn vraag heeft gehoord.

Babaji, heer van de liefde en van het oosten, broeder in de geest van de Christus, heeft jouw gebed gehoord en vanaf deze plek de mensheid gezegend. Babaji is waarachtig een heer van liefde geweest en heeft zijn discipelen geïnspireerd de wijsheid van het oosten naar de westerse, zoekende intellectueel te brengen. De hele beweging die daarmee verbonden is (dit deed hij samen met andere Indiase goeroes) is een beweging van openheid, uitwisseling en respect voor elkaars (westerse en oosterse) kwaliteiten.

Het is een inspiratiebron voor de westerse mens in zijn zoektocht naar God. Grootste succes hiervan is het accepteren van de mensheid dat God ook in je is en niet zoals de joodse, christelijke en islamitische hebben gesuggereerd, dat God alleen hoog en ver weg is.

Wij zijn Allen gelukkig met deze onder westerse mensen geaccepteerde inzichten.
Want God kan door jullie acceptatie dat God ook in jullie is, jullie meer nabij zijn.

Wees jullie allen gezegend

Nr. 150