U zou, omdat in de vorige blog een ontspoorde mannelijke moslim besproken is, ook het leven na de dood van een ontspoorde vrouwelijke westerse hoerenmadam toelichten. Wilt U dat doen?
Mensen kunnen zo gauw aan de haal gaan met geestelijke
boodschappen. Voordat We er erg in hebben, zijn bepaalde moslims boos, alleen
omdat het om een moslim gaat, of Somaliërs omdat het om een Somalische man of
wat dan ook. Zo gauw is daar het chauvinisme voor de eigen groep, bekrompen, wat liefdeloos, mensen uitsluitend. Daarom nu een
heel ander mens.
Maar de boodschap moge ook zijn: ontsporing en redding van aardse persoonlijkheden vinden plaats in alle rassen, stammen, geloofsvormen en maatschappelijke standen.
Maar de boodschap moge ook zijn: ontsporing en redding van aardse persoonlijkheden vinden plaats in alle rassen, stammen, geloofsvormen en maatschappelijke standen.
Nu dus een
liefdeloze, wellustige hoerenmadam en haar bijzondere gang na haar aardse dood.
Mevrouw is met een
zelfzuchtige aard, een materialistische opvoeding en verkeerde vrienden terecht
gekomen in de wereld van prostitutie en het grote geld. Ze had de pech, dat ze
ook nog mooi was en een sterke wil had. Ze hield van haar prostitutiewerk en
manipuleerde mannen met haar lichaam. Ze klom in dit wereldje al snel op tot
het “betere” werk voor de machtigen en rijken der aarde. Ze ging zelf elite
prostituees aantrekken. Ze werkte, sterk en onafhankelijk en dominant als ze
was, zonder enige souteneur. Ze legde zich toe op de exclusieve wereld van SM,
hele jonge meisjes en andere decadente prostitutievormen. Zij was in haar werk
meedogenloos, ongevoelig voor de gevoelens van haar medewerksters en had een
hele structuur opgebouwd om jonge argeloze buitenlandse meisjes te manipuleren
tot eigenlijk slavernij. Zij is op de leeftijd van 55 jaar aan haar eind gekomen tijdens een voor haarzelf gearrangeerde orgie met drie mannen. Een hartaanval met dodelijk afloop.
Zij is door de
hartaanval uit haar lichaam geslingerd. Ze was met haar lichaam vereenzelvigd,
want met plastisch chirurgie was ze nog steeds een mooie vrouw.
Ze heeft als een
beest geleefd en heeft dus ook het voorkomen van een beest. Haar geestelijk
lichaam weerspiegelt al haar trekken, die door haar mooie lichaam enigszins waren verborgen. Welke
trekken waren dat: de gestalte van een zwijn , de wellust van een bavianenkont,
de huid van een bloedzuiger en de snuit van een hyena. In de geestelijke wereld
is alles mogelijk. Zij heeft haar handen misbruikt tijden het slaan van haar
meisjes, en heeft dus geen armen. Zij heeft met haar benen haar afhankelijke,
kwetsbare vrouwen getrapt en heeft dus geen benen. Ze ligt op de grond tussen
eindeloze hopen geld en sieraden, ziet niets anders, maar kan ze niet aanraken
dan met haar snuit. Maar die snuit wil alleen wat eten. En eten is er niet. Zij
heeft altijd alleen zichzelf gevoed, dus niemand voedt haar nu. Ze ligt te wentelen
in haar geld, dat schuurt aan haar bloedzuigerhuid, en tussen haar sieraden,
die op duizenden manieren met hun scherpe kanten steken in haar lichaam. Ze
heeft overal pijn, want ze heeft altijd anderen pijn gedaan.
Omdat ze recent is
overleden schetsen Wij een scenario hoe dingen zullen verlopen. Want veel
verloopt volgens voorspelbare patronen.
Met haar krachtige geest en sterke wil klampt ze zich vast aan haar woede over dit vreselijke lichaam, over haar situatie, want ze kon altijd situaties naar haar hand zetten. Ze verkeert in toenemende machteloosheid, want ze was altijd realistisch. Dus ze ziet nu ook de hopeloosheid in van haar situatie. Inzicht komt met de jaren, toch nog vroeg, na zo’n 18 jaar. Ten eerst omdat zij wel zorgzaam was voor haar naaste familie, met name haar ouders, ook al was dat dan louter financieel. Maar vooral door haar intelligentie. In de hel van 18 jaren is ze zonder enige hulp van buitenaf gaan beseffen, dat ze het er zelf naar had gemaakt, dat ze alles aan zichzelf te danken had en op haar eigen blaren zat. Toch krijgt ze pas na 18 jaar een gesprek met een oudere mannelijke begeleider. Omdat iemand om hulp moet vragen of een vraagteken in diens bewustzijn moet ervaren vóór recht op hulp. Dat duurde even. Ze had het immers zelf altijd uitgezocht. Ze krijgt een oudere mannelijk begeleider, omdat een jongere bij haar teveel associaties oproept met seksualiteit en omdat zij altijd in haar innerlijk een latente behoefte gehad heeft aan een vaderfiguur. Deze behoefte wordt nu gehonoreerd, want in de geestelijke wereld is alles bekend. Het spreekt voor zich, dat haar eigen vader niet bepaald een vaderfiguur was.
De gesprekken met
haar begeleider zijn op twee doelen gericht, ten eerste dat er in het aardse
leven meer bestaat dan materie, macht en seksualiteit, en ten tweede het leed
dat zij haar meisjes heeft aangedaan. Nu ze eenmaal over de brug is gekomen,
duurt de coachingsperiode slechts een half jaar, met de volgende veranderingen:
- haar omgeving verandert in een eenvoudige kamer met uitzicht op een zee (de ontspannende werking op een controlfreak)
- haar voorkomen wordt menselijk, ze verwerft het recht op ledematen en een normale huid
- ze kan zich vrij bewegen in en rondom haar woning
- haar pijnen verdwijnen
- alle geld en sieraden verdwijnen
- ze krijgt wat
fruit, brood en water.
Mevrouw zal een zeer
waardevolle en liefdevolle helper in de geestelijke wereld worden en zal ooit
overgaan tot een leven van Licht en liefde, hoewel haar verleden nooit helemaal
in de vergetelheid zal geraken. Daar zal mevrouw wel voor zorgen.
Wees jullie allen gezegend
Nr. 156
Nr. 156