Translate

zondag 23 augustus 2020

De liefde van God is genoeg



Ik heb het zo druk en heb zoveel mensen met problemen om me heen, dat ik de laatste tijd voor mijn gevoel over me heen hebben laten lopen. Ik voel me grieperig en een bepaalde  avond ben ik echt bang dat ik geveld ga worden door een zware griep, alle voortekenen zijn er en alle verschijnselen ook. Zo vlak voordat ik door een griep geveld word ben ik ook altijd echt heel down. Kortom ik zie het leven niet meer zitten en verzucht tegen God: `Oh mijn God, laat me ajb niet ziek worden, ik moet zoveel doen op mijn werk en dupeer echt mensen ermee als ik me ziek meld, aub aub aub laat ik niet ziek worden, en geeft U me wat perspectief want ik zie helemaal niets meer zitten. `

Je wordt niet ziek. Wees gerust.

Na een matige nacht en een intensieve dag op mijn werk voel ik me ´s avonds eigenlijk behoorlijk goed, alles is gelukt die dag en ik voel echt meer levensmoed. Ik dank ik dank ik dank de goede God dat mijn gebed verhoord werd.

Mijn goede zoon, je lijdt veel voor Mij, je draagt veel lasten van anderen op jouw schouders. Je bent voorspraak voor velen in de geestelijke wereld die vastzitten in oude patronen, en jouw gebed vanaf de aarde nodig hebben. Ik heb je behoed voor een zware griep. Je hebt dit verdiend.

Maar mijn God, hoe kan dat dan? Ik maak zoveel fouten, en zoveel dingen lukken niet. En ik ben zo rommelig bezig met bidden en met onmatig leven. En ik ben belast met al die gedachten die een miljoen kanten opspringen. Ik vind mezelf niet erg inspirerendl. Het is gewoon niet genoeg.


Mijn goede zoon, Mijn liefde is daar voor jouw leven. Mijn liefde is daar voor jouw pogingen.  Voor jouw goede wil, voor jouw medelijden met anderen. Mijn liefde is daar voor jouw tekortkomingen en onvolkomenheden.
Is Mijn liefde niet genoeg?

Het komt bij me binnen en ik dank God dank God dank God. Ik voel de liefde, voor mijn hele wezen, zonder dat ik iets hoef te doen, iets hoef te leren, iets hoef te presteren.

Wees gezegend, mijn goede zoon.

Wees jullie allen gezegend

Nr. 487