Translate

donderdag 11 februari 2021

500 Blogs



Dit is blog 500.

De Engelstalige blog bereikte het aantal van meer dan 58.000 en de Nederlandstalige blog het aantal van meer dan 99.000 bezoeken, dus samen meer dan 150.000 bezoeken van over de hele wereld (uit meer dan 100 landen). Ik vind het een mijlpaal, en dat binnen bijna 10 jaar (dat jubileum wordt bereikt op 10 juni aanstaande). De meest uiteenlopende onderwerpen zijn besproken, en het houdt niet op.

Dat wilde ik even zeggen, en ik dank natuurlijk de goede God voor alle teksten. Ik ben maar een boodschapper. Ik hoop maar dat ik goed geluisterd heb naar mijn innerlijke stem, naar de Mijn God in mijn hart, naar mijn Godsvonk, naar mijn Atman, naar God.

De uitgave van een boek van de eerste 100 blogs, in het Nederlands en in door een native speaker goed geredigeerd Engels ligt nog steeds in de planning. En ik moet die verbeterde teksten ook nog op internet zetten in plaats van wat er nu op de blog staat.

Alles is gewoon door drukke werkzaamheden vijf jaar blijven liggen, maar  ook omdat ik de gratis blogs belangrijker vind, en die zijn gewoon doorgegaan. Een boekuitgave is er nog niet van gekomen, maar misschien eindelijk in 2021?

Wilt U nog wat zeggen, Mijn goede God?


Mijn zoon, herhaal Mijn woorden bij blog 400:

“Heeft de wereld geen berichten nodig vanuit de geestelijke wereld? Zijn de mensen niet buitengewoon in de war door alle problemen en risico’s van het moderne leven? Zijn ze niet wanhopig op zoek naar innerlijke rust? Zijn Mijn teksten geen troost en geen bewijs van liefde, verdraagzaamheid en wijsheid? Doe jij niet jouw ontzettende best om goed te luisteren, ook al lukt dat niet altijd? Zúllen we niet gewoon doorgaan, wij samen, Ik jouw Godsvonk en jij, Mijn mens?

Ben Ik niet tevreden al als één mens in de eenzaamheid van zijn woning geraakt wordt door een watchthegod blog? Of als één iemand inspiratie opdoet en anders en ruimer tegen het leven aankijkt dan voorheen? Of als één iemand meer hoop krijgt of beter opgewassen is tegen de problemen van het leven door een  mooie blog? En is het niet heerlijk als iemand die het vertrouwen in de dienaren van God op aarde heeft verloren, weer moed vat en met nieuw inzicht zich openstelt voor God/Allah/Brahman/Jahweh of tenminste weer gaat luisteren naar de signalen van de geestelijke wereld?..................Wees jij gezegend om jouw dienstbaarheid. …………….Ga trouw door, Mijn boodschapper.


Wat U wilt, Mijn God.

 

Wees jij gezegend.

 

Wees jullie allen gezegend

Nr.  500