Translate

zaterdag 25 december 2021

Is mijn hart vervuild of vervuld?



Mijn God, mag Ik U vragen.

Nu ik de laatste tijd zo eenvoudig en zuiver leef, zonder al het gedoe van verslavingen en gehechtheden, ervaar ik zo’n enorme innerlijke rust en voel ik U, ook als ik niet bid, zo dicht bij mij. Zou  U hier iets over willen zeggen?

Mijn goede zoon, dit alles wat je beschrijft heeft niets te maken met zonde en schuld en boete, Ik zeg het nog maar een keer duidelijk op deze prachtige Christelijke Feestdag. Het heeft alleen maar te maken met jouw hart en met de eenvoudige woorden vervuild of vervuld.

Vervuild is jouw hart als het vol is van materiële zaken, gehechtheden, angsten en zorgen over jezelf en jouw leven. Ik kan daar dan niet bij. Ik doe Mijn best maar Ik moet Mijn energie, Mijn zegen, Mijn genade, Mijn inspiratie, Mijn aanwezigheid wel terughouden en beperken. Jouw hart is dan al zo vol en zo vervuild. En Ik kan het alleen schoonmaken en ledigen met jouw hulp en wil. Dus Ik wacht dan.

Vervuld is jouw hart als het vol is van geestelijke zaken en idealen en zorgen over anderen. Ik kan me dan voegen. Want alles dat Ik aantref, past Mij, is Mijn liefde, zie Ik graag. En   Ik kan dan Mijn energie, Mijn zegen, Mijn genade, Mijn inspiratie, Mijn aanwezigheid met jouw delen, jouw hart nog meer vullen. Ik hoef niets meer schoon te maken en jouw wil is gericht, ongewild en volautomatisch op Mijn Wil.  Dan is daar het Koninkrijk Gods op aarde in jouw hart.

Een mens met een vervuild hart wacht zeker de eeuwigheid maar niet op dat moment.

Een mens met een vervuld hart ervaart dan de eeuwigheid en juist op dat moment is hij of zij Zoon of Dochter van God, en volgt dus het voorbeeld van de Zoon des mensen. 

Wees jullie allen gezegend

Nr. 520