Translate

zondag 19 mei 2013

God in mijn leven


Wil je de mensen vertellen hoe Ik in jouw leven tussenbeide kom ?

Graag.
Ik dank U voor Uw hulp en voor Uw troost.
Ik worstel met een probleem en U geeft mij  inzicht.
Ik ben down en U geeft mij nieuwe moed.
Ik zit vast in oude, verslavende gewoonten en U laat mij voelen hoe benauwend en beperkend ze zijn.
Ik beheers me zelf en zeg nee tegen ouden neigingen en U beloont mij met enthousiasme en lichtheid in mijn hart.
Ik veroordeel een medemens en U herinnert mij eraan, dat deze medemens ook een kind is van God.
Ik ben bang voor het leven en U geeft mij hoop.
Ik zie op tegen moeilijke momenten en U leidt mij er probleemloos doorheen.
Ik maak me zorgen over een medemens en U dankt Mij voor mijn compassie.
Ik help een arme ziel en U laat mij even voelen hoe de hemel op aarde kan zijn.
Ik verzaak mijn ego en U laat me mijn ziel ervaren.
Ik werk voor U en U dankt mij voor mijn energie.
Ik vraag U om raad en U geeft mij inzicht.
Ik verlies me in emoties en U helpt me ze te overzien.
Mijn goede God, ik dank U, en erken, dat ik niet besef met Wie ik te maken heb.

Ik zie jou worstelen en zend je de geest van verlichting.
Ik zie jouw verslavingen en herinner je aan Mij.
Ik zie je angsten en zend je de geest van hoop.
Ik zie jouw lijden en weet van de noodzaak.
Ik zie jouw lijden en vertel je over jouw medeverantwoordelijkheid.
Ik zie jouw lijden en wacht op jouw noodkreet.
Ik zie jouw lijden en verheug me op jouw bevrijding.
Ik zie jouw lijden en til je op naar Mijn boezem.
Ik zie jouw verdriet en troost je met Mijn aanraking.
Ik zie jouw wanhoop en breng je een dag van blijdschap.
Ik zie jouw gehechtheden en laat je hun kluisters voelen.
Ik zie jouw verzakingen en breng je de zegen van jouw ziel.
Ik zie jouw goede daden en breng jouw hart naar de hemel.
Ik zie jouw compassie voor anderen en breng jouw bewustzijn een flard van Mijn Koninkrijk.
Ik zie jouw streven en zend jou de geest van inspiratie.
Ik zie je genieten en laat je dat herinneren voor moeilijk dagen.
Ik zie jouw vreugdes en verheug Mij hierin.
Mijn kind, je weet inderdaad niet met Wie je te maken hebt.

Wees jullie allen gezegend
 
Nr. 166