Translate

zondag 7 december 2014

Frenkie stopt toch niet




Mijn God, dit is de 250e blog.

Ik ben nu 3 ½ jaar bezig. Zou het kunnen zijn, dat ik moet stoppen? Is niet alles gezegd? De blogs hebben zoveel onderwerpen behandeld. Leven na de dood, criminelen en hun geestelijk lichaam, de vroege dood van een kind, de relatie met onze ziel, Uw macht en pracht, de evolutie, de milieuvervuiling, de stilte in ons hart, de Godsvonk, beschermengelen, de genezing door muziek, hoop en liefde. Is het niet mooi geweest? Moeten de Watchthegod blogs in het Nederlands en in het Engels niet gewoon stoppen? Zou U hier iets over willen zeggen? Wat U wilt, natuurlijk!

Mijn zoon.
Je hebt geen besef.
Je vraagt of het niet genoeg is geweest? Of niet alles gezegd is?
Denk je dat de verhalen verteld kunnen zijn over de almacht van God, de kennis van een Godsvonk, de grootsheid van het kosmische leven, de bijzondere evolutie van de aarde, de sprankelende aarde waarop de ziel geboren wordt, de voormalige aap die uit Godsliefde de eeuwigheid mag verwerven, denk je nu echt, dat 250 teksten het wel gezegd hebben?

Wat dacht je van 250.000 teksten die nodig zijn om de mensheid te vertellen wat de geestelijke wereld weet? Om voor de aardse mens een tipje van de sluier op te lichten. Om in deze nieuwe eeuw moderner verhalen te verwoorden dan menige spirituele stroming of boek tot nu toe heeft verteld?
Wat dacht je van het onderwerp van de beschermengel, de speciale boodschapper van God, die aan de aardse mens is toegewezen en hem begeleidt op zijn weg naar de eeuwigheid? Alleen aan deze boodschapper zou Ik al 100 teksten kunnen wijden?

Dus wil je jouw vraag of Ik moet stoppen met teksten aan jou door te geven nog steeds stellen?

Sorry, Mijn God, eigenlijk wel.
Ik begrijp en weet ook wel, dat ik het niet overzie, en dat U mij steeds opnieuw verrast heeft met de inhoud van de blogs, dat ik vaak dingen hoor verneem waar ik geen besef van heb. Maar ik dan, ik ben de boodschapper? Ik moet het opschrijven. Ik ben uw instrument. Is dit niet het maximale wat ik door kan krijgen? Wordt de inhoud van de blogs niet beperkt door mijn bewustzijn? Is het niet gewoon op? Kan ik nog meer tot mij nemen? U heeft toch ook ooit gezegd, dat er 10 % ruis is op de blogs, dat 100 % waarheid niet bestaat op aarde?

Gaat de ruis, en de subjectiviteit niet toenemen? Wordt de inhoud niet belemmerd door mijn bewustzijn? Moet U niet een beter en ruimhartiger en spiritueler type uitzoeken om daar mee verder te gaan? Ik ben aangelopen tegen de grenzen van mijn kunnen.

Ik dacht dat ik ontzettend zou veranderen, dat alles anders zou worden, dat ik veel spiritueler zou worden. Maar dat is me tegengevallen. Ik blijf toch gewoon Frenkie, met zijn ego op de troon van zijn innerlijk, en met al zijn apestreken. Wat moet U nog verder met mij?

Mijn zoon, voor zover je niet onbewust zit te vissen naar een compliment, is dit in ieder geval duidelijk: je begrijpt en overziet nog steeds niet Mijn kracht en macht. En je weet niet wat Ik kan. En dat het meest schamele instrument voor een Godsvonk geen belemmering hoeft te zijn. En Ik zie ook, dat je jouw verandering de afgelopen jaren onderschat.

Ik zeg je dit: jij bent Mijn instrument, en Ik ken jouw beperkingen, Ik ken jouw apestreken, ik ken jouw oude patronen, ik ken het verzet van jouw ego, ik weet van jouw gehechtheden, Ik weet van jouw twijfel, jouw angsten, jouw menselijke streken, Ik zie jouw onhandigheden, Ik ken dat alles.
Maar het is geen beletsel. Is het alles niet Mijn werk? Til Ik je niet steeds over jouw beperkingen heen? Doorbreek Ik niet steeds opnieuw jouw oude hebbelijkheden?

Daarom stel Ik jou voor gewoon door te gaan. Als jij dat wilt.
Want de onderwerpen voor toekomstige blogs en de diepgang van de teksten zullen nog groeien. En de zuiverheid en de diepgang van het opgeschrevene zal toenemen.

En accepteer, dat jij bewust bent uitgekozen, dat je helderhorend bent en dat niet iedereen dat heeft, je hoort Jouw Godsvonk, Mijn zoon, je hoort Mij, accepteer dit talent. Wees toch ook niet te bescheiden. De geestelijke wereld houdt van nederigheid en overgave, maar niet van valse bescheidenheid. Wees trots op jouw talent. Onderdruk dat niet. Geef het de ruimte, een mens mag zijn talent boven het maaiveld uitsteken. Is dat niet één van de boodschappen van de Watchthegod blogs, dat de mensheid groots is in zijn talenten en grootser kan worden?

Ik zie, dat jouw acceptatie van dit talent nog niet optimaal is. Dus Ik zie nog perspectief. En accepteer daarnaast ook jouw menszijn, met al zijn beperkingen. Wees liefdevoller naar jezelf. Zie ook alle innerlijke veranderingen. Ook al ben je nog op weg. Is dat niet één van de boodschappen van de Watchthegod blogs, dat de mensen liefdevoller moeten zijn, ook maar vooral naar zichzelf? Want wie liefdevol omgaat met zichzelf, is automatisch liefdevoller naar de ander. Veel haat en oorlog in de wereld komen voort uit haat en oorlog in het eigen innerlijk.

Dus Ik wil doorgaan met jou?
Wil jij ook doorgaan met Mij?

Ja, Mijn God, natuurlijk. Wat U wilt. Uw wil geschiedde.
Bezie Uw dienstknecht.

Wees jij gezegend, Mijn zoon.

Wees jullie allen gezegend

Nr. 250