Translate

woensdag 10 juni 2015

Vier jaar lang de Stem van God in mijn leven



Mijn God,
Ik herdenk vandaag dat U mij vier jaar geleden hebt kunnen bereiken.
Eindelijk luisterde ik naar U.
Ik dank u voor Uw boodschappen.
Ik dank U voor Uw inspiratie.
Ik dank U, dat U mij geraakt heeft in mijn hart.
U bent Mijn leven, en Mijn liefde.
U bent Mijn kracht en Mijn steun.
U bent Mijn alles.
Ik dank U, ik dank u, ik dank u.
Blijft U mij aub nabij?

Mijn zoon,
Ik blijf je nabij.
Ik ben bij je.
Ik steun je.
Ik leid je.
Ik beloof je Mijn boezem voor eeuwig.
Wees verzekerd van Mijn liefde.
Wees verzekerd van Mijn inspiratie.
Wees verzekerd van Mijn stem.
Wees verzekerd van Mijn boodschappen van hoop.
Ontledig je nog meer.
Zuiver je nog meer.
Open je nog meer.
Wees gerust en word stil.
Wij samen zullen doorgaan.

Wees jullie allen gezegend

Nr. 279