Translate

zaterdag 18 maart 2017

Tranen van liefde worden strengen van parels



Tranen van liefde worden strengen van parels als de engel komt*

 Mijn God, ik hoorde deze zin en ik wilde U vragen hier iets over te zeggen.

Mijn zoon, dat doe Ik graag.
Deze  tekst gaat over de dood en de liefde.
Maar ik ga graag in op de letterlijke interpretatie van deze zin.

Wanneer iemand overlijdt, komt zijn engel hem ophalen en dan zal het volgende blijken. De tranen die vergoten zijn uit liefde voor zijn dierbaren, voor zijn medemens, voor het leven zijn allen door zijn engel gekoesterd en bewaard en worden hem teruggegeven in de vorm van een streng van parels.
Hij zal deze streng dragen bij belangrijke bijeenkomsten in de geestelijke wereld. En het zal hem een ereteken zijn en ieder zal weten dat deze mens bemind heeft, en geweend voor zijn medemens uit mededogen en uit liefde.
Eenvoudiger kan het niet gezegd worden.
Uit liefde vergoten tranen worden geestelijke parels.
David Lang is gezegend.

Wees jullie allen gezegend

*David Lang Death Speaks  geïnspireerd op Schubert
 
Nr. 377