Translate

donderdag 8 december 2011

Jullie staan niet alleen (Tweet van God, 1)


"Een aantal van jullie denkt dat je alleen bent. Dat is niet zo. Ik bescherm en verzorg jullie dag en nacht met Mijn team"

Mijn God, zou U Uw eerste tweet van 30 augustus willen toelichten?

Graag.
Ik heb toen gezegd tegen jou. Laat het volgende Mijn eerste Twitterbericht zijn aan de mensen:

Een aantal van jullie denkt dat je alleen bent. Dat is niet zo. Ik bescherm en verzorg jullie dag en nacht met Mijn team

In eerdere blogs heb Ik liefdevolle woorden gezegd over ongelovigen. Als hun hart maar op de goede plek zit, zoiets.
Desondanks zitten zij er verder volledig naast.

Als ik jullie de liefde, de zorg, de aandacht, het meeleven, de belangstelling, de betrokkenheid, het meevoelen van de complete geestelijke wereld met jullie aardse leven zou kunnen schetsen, zou kunnen laten zien, bij voorbeeld door een documentaire op TV!
Oh, wat zouden jullie verbaasd en verrukt zijn, onder de indruk en geraakt. Wat zouden jullie getroost zijn en je gesteund voelen.

De geestelijke wereld is in en om rondom jullie.

Niet zichtbaar, behalve voor sommige helderzienden.
Niet voelbaar, behalve voor veel heldervoelenden.
Niet denkbaar, behalve voor alle gelovigen.
Niet meetbaar, behalve in de nabij toekomst. Ja, er zal een tijd komen, dat wetenschap en religie samen komen.

Een tijd waarin mediteren een wetenschappelijke methode zal zijn om contact te krijgen met de geestelijke wereld of heel speciaal met jullie God(svonk), jullie Atma, jullie God, dus met God, want Wij zijn EEN.
Een tijd waarin IEDER mens 100% overtuigd zal zijn van een geestelijke wereld en een leven na de dood. Wanneer het apparaat uitgevonden zal zijn, waarmee jullie kunnen communiceren met de overledenen.
Maar zover is het nog niet. Dus jullie moeten het maar geloven, of misschien aannemen? Of misschien voor mogelijk houden?

Lees deze blog en houd de waarnemingen en verhalen erin voor mogelijk. Want ze zijn van een aardig zuiver kaliber, eerlijk, oprecht, met een redelijk groot waarheidsgehalte, vol inspiratie en zegeningen.
Oefenen jullie met de daar in vernoemde kennis, houden jullie de verhalen voor mogelijk over engelen en geesten, en wezens en deva’s. Geestelijk wezens, die tuinen en planten en dieren en organen en gebeurtenissen en mensen en steden en volkeren en de complete aarde behoeden.
Oefen, doe alsof, probeer het uit, vraag eens wat, zeg eens wat tegen ze, luister eens wat. Misschien krijgen jullie antwoord.
Nee, jullie krijgen altijd antwoord, maar misschien kunnen jullie het antwoord horen.
Al deze wezens hebben maar één doel. Jullie alles te geven en jullie na jullie fysieke dood te mogen ontmoeten. In liefde en humor. Altijd met humor.
God heeft een geweldig team!

Wees gezegend jullie allen

Nr. 37