Translate

vrijdag 23 september 2011

Ben ik niet gewoon aan het hallucineren ?


Kan het niet zijn, dat ik gewoon aan het hallucineren ben? Praten met God, een stem horen?

Je bent niet aan het hallucineren. Het gaat beter dan ooit met je. Je bent psychisch gezond, rustig, weloverwogen bezig, opgeruimd en een prettig iemand voor jouw omgeving, een harde werker, liefdevol voor de natuur, op veel fronten met een flinke dosis zelfbeheersing. Klinkt dat als hallucineren? Niet naar Mijn idee.

We kunnen wel onze gesprekken verbeteren, en jouw vermogen Mij goed te verstaan vergroten wanneer jij het volgende doet. Elke keer wanneer je wat gaat doen en achteraf wanneer je het hebt afgerond, draag je alles aan Mij op en geef je het als het ware terug. Zo maak je de banden die je ego met de activiteit heeft geslagen weer los, en ga je weer naar de volgende klus met lege handen. En Ik kan lege handen natuurlijk makkelijker vullen dan wanneer ze al vol zijn of samengeknepen. Ik kan ze dan geheel vullen met dat wat precies nodig is. Door dit opdragen aan God, door alles uit handen te geven, versterken Wij samen jouw band met het geheel. En met het gróte geheel en zo haal je jezelf langzamerhand uit het egocentrische verband, dat een ego automatisch creëert als hij zichzelf centraal stelt. Als hij alles wat hij vastpakt afscheidt van het geheel en alles daardoor klein, onwaarachtig en kinderachtig maakt.

 Wees gezegend
 
Wees jullie allen gezegend

Nr. 12