Translate

vrijdag 28 oktober 2011

Bidden werkt altijd. God hoort alles


Kunt U iets zeggen over het gebed?
 
De kracht van het gebed is overweldigend. Het vragen om iets of tenminste het vragen om Gods zegen betekent:
  • Een opening naar boven
  • Een onmiddellijk verhoor van zekere delen van het gebed, soms alles
  • De geestelijke wereld krijgt gelegenheid een extra verbinding aan te brengen tussen de geestelijke wereld en de aardse wereld. Hierdoor kan de geestelijke invloed beter door werken in de materie. Je kunt het letterlijk vergelijken met het open zetten van een raam voor frisse lucht
  • Het is een versterking van de samenwerking en verbinding en het contact en de communicatie tussen de persoonlijkheid die bidt en het geestelijke wezen tot wie gebeden wordt
  • Dit laatste wil Ik toelichten: er is maar EEN God. Maar God heeft vele dienaren, wezens, engelen, tussenpersonen, intermediairs in het leven geroepen om de zaak te laten draaien. Ik, Jouw God, verkeer met Mijn Collega-Godsvonken op goede voet. Wij zijn nu met 7 miljard Godsvonken werkzaam op aarde (nu er circa 7 miljard mensen op aarde zijn, overigens bevindt zich het veelvoudige van de mensen in de geestelijke werelden) . Wij Godsvonken zijn EEN met God. Wij zijn God. Wij zijn ondeelbaar. Wij zijn de Ik Ben. Laat iedereen dit altijd beseffen bij het bidden, wie je ook in de geestelijke wereld te hulp vraagt, allen werken voor en zijn deel van EEN God, de Enige Ik Ben.

Wees jullie allen gezegend

Nr. 21